Populära inlägg

onsdag 2 maj 2012




        Nämenna....3500 besökare, åå va glad jag blir <3


   Å eftersom jag lovat en ny utlottning så blir de två stycken kökshanddukar, en randig å en ´rutig me blommor, givetvis i rosa ;)
                    Mina egna köpte jag hos
                     http://www.smating.se/


              Utlottningen håller på till den 20:de Maj

                  En lott: Skriv en kommentar
                  Två lotter: Kommentar å länka
            Tre lotter: Kommentar, länka å bli följare


                           LYCKA TILL

        Å ALLA har chansen, även ni som inte har blogg!



                            Kram fiddeli

18 kommentarer:

  1. Jag vill självklart vara med. Favoritfärgen är rosa och handdukarna får gärna användas i mitt kök.
    Jag hoppas på tur denna gången :)
    kramar
    /Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
      Här är min blogglänk
      http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/may/20-maj-vinn-fin-kokshandduk.html

      Spacegirl_@spray.se

      Radera
  2. Hej hej! Jag är givetvis med :-)
    3 lotter för mig tack!!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  3. Hej! så klart jag hänger med på 3 lotter igen ;=)tack. kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Finaste Fia,

    handdukarna är ju bara så söta, som allting annat på din blogg :-).

    Ska försöka fixa så jag blir följare men vet e tusan hur jag länkar hihi...

    millamalaky1@hotmail.com

    Kram Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Camilla :) Du scrollar bara neråt tills du ser en blå text som de står "anslut dej till den här webbplatsen" Lycka Till !!

      Radera
  5. Vad söta dom är! Jag tar en lott och hoppas på tur :-)

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  6. hej
    jag är gärna med och jag tar 1 lott
    kram Ullaisa
    hagglundu@yahoo.se

    SvaraRadera
  7. Hej
    Jeg prøver med to lodder: kommentar og fast følger.
    Knus Charlotte
    Urup@city.dk

    SvaraRadera
  8. Jag deltar gärna med en lott i din tävling.

    Här är en gumma som har ett lantlig kök med attiraljer i rosa. Kökshanddukarna föll mig i smaken.

    Varm vårhälsning från Monika
    e-mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  9. Hej Hej! Åh så söta kökshandukar. De skulle vara jätte fina i mitt lantliga kök. Jag tar gärna 1 st lott. Tack för en bra blogg!
    Kram
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hejsan! Grattis till så många besökare! Och vilka fina kökshanddukar. Jag vill gärna ha 1 st lott, tack!
    Ha det bra!
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hei Fiddeli. Jeg prøver lykken! Har linket din utloddning og er følger hos deg:) Nydelige kjøkkenhåndklær som ville passet perfekt i mitt kjøkken:) Ønsker deg en fin uke. Klem Ellen.

    SvaraRadera
  12. Hej och grattis!
    Jag är gärna med i din utlottning och tar 1 lott, tack!

    -Minna-

    SvaraRadera
  13. Älskar allt rosa!!!!! Vill gärna pröva lyckan hos dig! Din blogg är toppen. Tar gärna 1 st lott.
    Mvh och hopp om en mysig fredag....... // Britta

    bam@bahnhof.se

    SvaraRadera
  14. Hur har jag kunnat missa din tävling!? En lott.
    Jag vill gärna vinna de söta handdukarna. De är välkomna till mitt hem och få vara med när jag bakar gott.
    Mvh
    Charlotte

    clotte@live.se

    SvaraRadera
  15. Visst vill jag vara med , tar en lott.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Så roligt att kika in i ditt rosa hem;) så klart jag vill vara med:) 3 lotter till mig tack! /kram/Anne

    SvaraRadera